burn let it all burn

eller som han jag en gång kände som bara stirrar tomt framför sig. han luktade en bekant frän doft och släpade fötterna efter sig. han som skrattade och lagade makaroner med bacon till oss. nu var han bara ensam och jag tror hans hjärta gått sönder för längesen.
annars så halv lever jag since mina hörlurar är sönder.
går solskenspromenader till och från skolan och hänger utanför hannas (internt).

Spit it out
Postat av: olga

åh, vårsol. underbart.

2011-03-12 @ 11:18:16
URL: http://likeafadingrainbow.blogg.se/
Postat av: polacken

tar en cigg utanför hannas! (vääääääärldens leende)

2011-03-12 @ 21:21:23
Postat av: amanda astronaut

jag vet inte om du fick kommentaren eftersom blogg.se inte ville samarbeta så jag skickar igen. tänkte att det var dags att kommentera eftersom det var ett tag sen senast. det här är lika vackert som alltid och ja. puss.

2011-03-16 @ 15:32:03
URL: http://krossade.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0