och ja jag lever. bara inte här.

"föresten frågade jag precis jared leto om han ville gifta sig med mig via twitter. jag meddelar er snarast if i'm the lucky bride."
*
*
"mitt sista ögonblick har jag alltid föreställt mig precis som navid sjunger:
.
"Om jag ska dö ska det vara på mitt sätt. Rätt förberett och precis som jag vill.
Till den musik jag valt och med rätt accessoarer.
Sista hjärtslaget i takt till ett tungt, fett beat.
Så att när jag lämnat in min sista närvarorapport i sekunden kort tills jag lämnar er blott, en millisekund.
Men det blir jävligt snyggt, färgsprakande fyrverkerier, fest och glöd"
.
genialiskt."
*
*
*
men jag är snart tillbaka. med solsken.

Spit it out
Postat av: victoria.

hoppas han säger ja!

2011-04-06 @ 19:08:55
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh ballt om han sa ja...



och navid modiri är awesome!

2011-04-06 @ 23:05:12
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0