thåström o så

Är du man eller kvinna: Om black jim
Beskriv dig själv: Jag är en idiot
Hur känner du dig: Långt bort
Beskriv stället där du bor: Vacker död stad
Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville: Alla vill till himlen
Hur du helst transporterar dig: Keops pyramid
Din bästa vän är: Den drunkne matrosens sorg
Du och dina bästa vänner är: Vad ska du bli?
Hur är vädret? Höghussång
Favoritdag på året: Ungefär såhär..
Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?: Fanfanfan
Hur är livet enligt dig?: Sån
Beskriv ditt nuvarande förhållande: Repulsiv
Din rädsla: Släpp aldrig in dom
Ditt bästa råd: Söndagmåndagsång
Hur du skulle vilja dö: Suverän
Din själs nuvarande tillstånd: Fanfanfan - kl. 03.00 på natten
Ditt motto: Kort biogafi med litet testamente

Spit it out
Postat av: Miranda

sv: ÅJAAAAAA! Den är fantastisk, de är fantastiska. Denna hörde jag innan jag hade hört Ulfs, som egentligen är orginalet. Men.. Den här är nästan bättre. Stämmorna, åh.

åh, Du är fin Line!



Kram!

2010-05-25 @ 22:24:59
URL: http://morgonvind.devote.se
Postat av: emma

tack så mkt!

du tar asfina bilder tycker jag!

2010-05-25 @ 22:43:23
URL: http://heytheree.blogg.se/
Postat av: anna.

Sv (ang. second hand-affärer); tyvärr har jag nog inget bra tips. det brukar finnas ett par i varje stad och det mesta man kan göra är nog att besöka dom ganska ofta. dom bästa sakerna försvinner ju ofta ganska fort.



och förresten så är thåström typ bäst i världen!

2010-05-25 @ 23:00:52
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv:

Åh gud ja, folk förstår verkligen inte vad dom missar. Mina kompisar förstod inte hur jag kunde välja en konsert framför att gå ut och dansa med dom. En sa att hon hellre satt hemma, utanatt ha något att göra, ingen dator eller tv, än följa med mig på konserten. Det gör lite ont i en när man försöker presentera musik som betyder för en och den man presenterar musiken för inte uppskattar den. Iallafall får jag det, tar musik alldeles för seriöst :(

2010-05-25 @ 23:25:56
URL: http://guards.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0