jag vill veta något om era sommarmånader


såg på någon fin blogg att hon undrade vad alla gjort i sommar.
och självklart undrar jag vad ni alla har haft för er alla dessa veckor.

vad är erat finaste/sorligaste/fulaste/roligaste sommarminne från 2010?

Spit it out
Postat av: Saris

Mitt bästa sommarminne är faktiskt med dig charmis =)

När vi var hos min mormor, den veckan var oslagbar!

Sälen, badandet, härliga kvällar, myggor, godis och god mat, kortspel, en mink och en oslagbar rodtur!

Jag kommer aldrig att glömma den veckan ska jag säga dig och jag skulle mer än gärna göra om det nästa år igen!

Puss och kram

2010-08-23 @ 23:03:03
Postat av: bells

Det finaste vågar jag inte skriva om eftersom jag är så fruktansvärt paranoid och tror att någon som har å göra med det kanske läser. hoho



Det sorgligaste var när jag sa hejdå till världens bästa Nils för han ska åka till USA och jag kommer inte få se honom på ett år.



Fulaste? Svårt att definera fulast...Men det kan nog ha varit dagar där man inte gör annat än sitter vid datorn. Usch, det känns fult.



Det roligaste var nog de flesta kvällarna från Emmabodafestivalen, åh det var skoj.

2010-08-23 @ 23:22:42
URL: http://osmidig.blogspot.com
Postat av: amandalinnea

svar:

om tio dagar nu, så kommer jag hem till Sverige och hälsar på! (längtar längtar längtar)



jag har varit i England och passat barn hela långa sommaren. Det allra finaste är när man kommer ner för en labyrintväg (för alla vägar är labyrinter här) och så ser man havet, helst i solsken för då är det turkost och helt oändligt vackert. En till sak som är fin är när Tom-tom smyger förbi, kysser mig på kinden och viskar att han älskar mig (han är tre år)



Det sorgligaste var en natt i juni när min stora kärlek och största fiende skrek att han aldrig kommer älska någon som han älskar mig, medan regnet öste ner och i grät så vi skakade.



Det fulaste var Plymouth i regn och dåligt humör. Alla skrek åt varandra. Hemsk dag. Hemsk stad.



Det roligaste var att ta studenten (men sorgligt också). Att dansa och pussas hela natten.



Du skriver så fint Line.

2010-08-24 @ 01:26:51
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: Lisa

finaste/ under trädet med lampor som ser ut som stjärnor med mina finaste vänner.

sorligaste/ när jag & a kysstes på en äng & han blev konstig efteråt.

fulaste/ målade tånaglarna lila & ångrade mig på en gång.

roligaste/ skrattattack hos min syster, du vet när man inte kan sluta skratt.

2010-08-24 @ 09:59:45
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Jasmin

men åh vad fin bild.



finaste: berlin, verkligen.

sorgligaste: jag förlorade en vän.

fulaste: jag har ingen aning, haha.

roligaste: när min vän kom hit ända från Uppsala och spenderade en hel helg med mig och vi skrattade som aldrig förr.

2010-08-24 @ 12:40:42
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Mimmi

femton personer i ett trångt tält på en regnig camping i värmlands skogar, hemskt mycket ciggaretter, alkohol och jag-har-aldrig i tre timmar och skratta så mycket att man gråter och någon som håller en i handen. det är nog mitt absolut finaste minne från denna sommar :D

2010-08-24 @ 15:41:59
URL: http://pancake.devote.se
Postat av: Josäfin :>

Haha helt klart min resa till england på rid och språkresa! Jäklars vad mycket roligt vi hittade på :)

2010-08-24 @ 16:12:34
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Frida

Det finaste var nog när jag såg håkan och fick en ros av honom. det var som en dröm som har jag har drömt flera gånger och gick äntligen i uppfyllse.



det sorligaste var nog att jag träffade en pojke som jag blev kär i och han i mig. och allting gick så bra tills jag såg att han hade hållit på med 10 andra brudar också.



Det roligaste var nog när jag campade med vänner.



fulaste var nog när köpte en pall för 60 kronor som jag inte vill ha längre.

2010-08-24 @ 20:11:12
URL: http://neonfrida.blogg.se/
Postat av: märta

Det roligaste&finaste jag gjort måste nog vara Malta, Arvikafestivalen, dagar inne i storstaden då man nästan smällt bort, parkhäng med fina vänner&importvodka&skratt&dans, då man sovit bort timmar efter timmar, way out west (såklart) och kanske bara att känna sig lite fri.



Sorligast måste nog vara hur svårt&jobbigt det är att vara så mycket ifrån den man tycker allra mest om.



Fulast måste nog bara solbrännan jag får av bara några minuter utomhus. usch.

2010-08-24 @ 22:07:35
URL: http://bigballadofnothing.blogg.se/
Postat av: linnea

Det har hänt så himlans mycket fint i sommar, men finast var nog nästan när mina undebara vänner hade överraskningsfest för mig, jag kommer inte ihåg så mycket av den kvällen, men känslan bara liksom att man har några som bryr så mycket om en är så himla fint.



Sorgligast var när jag och O kysstes en massa utanför konsum och jag var så hemskt förvirrad över oss.



Har så mycket som har varit roligt, men roligaste var nog ändå tågresan hem ifrån tivolirock, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv



Fulast måste ändå vara mina ben efter midsommar, hade över 50 myggbett!

2010-08-24 @ 22:40:25
URL: http://kinapufff.blogspot.com
Postat av: sara

Finaste minnet var att stå i regnet som föll ner över Arvikafestivalen när Kent spelade. Känna hur hjärtat dunkade med i takten och hur ögonen blev tårfyllda.

2010-08-25 @ 22:43:04
URL: http://baraensekund.blogg.se/
Postat av: tove

ååh, finfinfin bild!



finaste, håkankonserten på way out west.

sorligaste, att jag inte va på emmaboda & popaganda.

fulaste, vet faktist inte.

roligaste, peace&love var kul!

2010-08-29 @ 12:07:14
URL: http://tovec.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0