sinnessjuk tristess och huvudvärk resulterar i listor. lev med det

10 FAVORITER
Färg: brun och senapsgul
Mat: spenat.
Band/artist: thirty seconds to mars, thåström, justin vernon ni vet de där.
Film: I'm not there, mr. nobody och donnie darko.
Bok: twilightserien.
Sport: f.d fotbollsspelare
Årstid: höst. och vår.
Veckodag: fredag.
Glassmak: cocos, hallon&lakrids och alla slags sorbéer.
Tid på dygnet: 00.00
.
9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: huvudvärk. opepp.
Smak: chokladfugde.
Kläder: t-shirt och mjukisbyxor.
Bakgrund: en stor säng och fotovägg.
Nagellack: none.
Tid: 18:41
Omgivning: arga toner och höghus.
Irritationsobjekt: mycket och många.
.
6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nej.
Brutit mot lagen: ja. fast inga gangster grejer direkt.
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: nej det har jag icke.
Kysst någon du inte känner: ja.
.
3 PERSONER
Du kan berätta allt för: de vet nog.
Du tycker om: samma som ovan.
Du inte gillar: attentionwhores. folk som är överdrivet glada på morgonen (jag älskar er ändå).
.
2 VAL
Kaffe eller te: te i alla dess former.
Vår eller höst: båda
.
1 ÖNSKAN:
hemlis

Spit it out
Postat av: Anonym

Alltid kul att läsa ju!



Sv: Haha kul! Jag la till dig nu, eller ja, för ett tag sen men samma sak. (Jovisst har jag tumblr. Heter typ the luminary one, går att googla tror jag. Har du någon?)

2011-04-13 @ 21:04:14
Postat av: Rosita

Haha åh, fail. Det var jag som skickade nyss i alla fall!

2011-04-13 @ 21:04:35
URL: http://fewlix.blogg.se/
Postat av: stephanie

kan ju bara säga att de är världens sötaste katter

och det är min mammas best friends kattungar!!!! GULLISAR.... en av dem behöver fortf ett hem

2011-04-13 @ 22:55:07
URL: http://stephaniekarlberg.blogg.se/
Postat av: eelin

hejsvejs. du gillar 30 seconds to mars va? sugen på att köpa en äkta signerad poster med dom? den är signerad av jared och tomo :) (ledsen om det här räknas som reklam, höhö)

2011-04-18 @ 08:48:59
URL: http://elinjbergman.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0