nymålat


(en något nervös och nedbajsad line på bilden då hon precis skulle åka iväg och tatuera sig)
som ni märker har jag ändrat lite här. jag kände att jag var i behov av något nytt. fast jag kommer sakna Lisas utomordentliga header hon gjorde till mig. får se om jag trivs med den här eller om jag byter tillbaka.
.
.
p.s jag behöver en frisör. någon som är up for it säg till till till för min lejonman vill bli klippt nu.
.
.
p.s2 sen gillar jag att folk inte kan läsa överhuvudtaget. skicka ingen jävla reklam eller "vad ska du göra idag" för jag vet att ni inte bryr er om min dag och jag vill inte köpa skönhetsprodukter eller vinna någon jävla tävling.
MVH arg_tjej_93

Spit it out
Postat av: victoria

du vet att du måste visa din tatuering sen!

2011-04-22 @ 20:33:55
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/
Postat av: victoria

men aaahh så att det var en fin gif där under nu

2011-04-22 @ 20:37:41
URL: http://pulsensfrekvens.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0