annars så

sjunger nationalteatern för min systerdotter men hon skrattar mest åt mig. det kommer. i sinom tid. dricker citron te, citron vatten, citron vin. jag gillar citron. blir tårögd när jag och svante (min ipod och även (om jag någonsin får någon) blivande sons namn) spenderar tid tillsammans i solsken. men det gör inget för jag gömmer hela lyckoruset bakom mina solglasögon så ingen ser ändå. fyndar ett par byxor som numera är mina favoriter för enbart 25 kronor. planerar ytterligare ett hål i örat (ja det är stort för mig, jag tog mitt första hål för bara drygt ett halv år sen).
.
sen håller jag på att skrapa ihop en att-göra-i-sommar-lista (sanningen är att jag haft den hur länge som hellst men jag fyller på den hela tiden). vad ska ni göra? ge mig tips på tokigheter.

Spit it out
Postat av: Lisa

Bada naken med någon jag inte känner.

Lära mig stå på händer (igen).

Sova under bar himmel.

Gå på bio oftare.

Låna böcker på ett bibliotek (och lämna tillbaka dem i tid).

Göra något oväntat varje dag.

2011-04-26 @ 23:14:34
URL: http://flortunn.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0