min hals svider sådär höstaktigt o jag ska äta chili con carne för andra gången idag

duggregn som känns som spikar mot mina nylonstrumpe ben. jag har alltid för lite kläder på mig. ingen jacka och 20den är inte okej. drar halsuken hårdare kring min hals och fingrarna genom mitt lite halvskabbiga hår. säkert sjunger så bra och jag vet inte hur hon vet allt. stoppar händerna i fickorna och tar ett djupt andetag av den friska höstluften. plötsligt går jag genom en sunkig korridor som luktar gammal, instängd skola. säkert sjunger fortfarande och jag blundar hela vägen till mitt skåp.

Spit it out
Postat av: amanda

jag älskar hösten.

2010-09-16 @ 20:31:26
URL: http://krossade.blogg.se/
Postat av: Kemikalie X

(Jag har inte försvunnit helt, gjorde mig en ny blogg där allting inte är lika pepp & jag kan gömma mig en liten stund. Att vara anonym är nog inte helt fel.)



(På hösten måste musiken stämma med regnsmatter & trafikbrus, imorgon tycker jag vi sätter oss under det där trädet igen. Vi kan ta med lite vodka & vara dekadenta nu när mörkret smyger sig på. Du får berätta om det där fina som hände dig & jag ska berätta varför jag kände att det var högst nödvändigt att skapa en hemlig blogg.)

2010-09-16 @ 21:07:50
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Rosita

"säkert sjunger fortfarande och jag blundar hela vägen till mitt skåp."

Jag gillade den meningen extra mycket, för den passade in så bra. Jag gjorde exakt samma sak idag faktiskt. Lyssnade på underbara Annika Norlin, som sätter ord på saker man önskar själv att man kunde, och blundade den sista vägen till mitt skåp. Där var jag nära att gå in i en etta, men äsch!

2010-09-16 @ 21:37:12
URL: http://fewlix.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0