-

avsky
hata
ogilla

kalla det vadfan du vill.

Spit it out
Postat av: Anonym

Lägger till: är rädd för att bli skadad av.



(Det ligger brevid en äng som alltid är täckt med dimma, även på vintern och varma sommardagar. Det är ett litet berg som döljer dig men du har utsikt över allting som sker därunder och du befinner dig precis ovanför dimmans täcke och kan se skogen som omger den magiska ängen. Naturligtvis skulle du veta om du såg den. Du som är min cybersyster och allt. På den platsen satt jag en hel natt och väntade på soluppgången för jag vågade inte sova. I min hand höll jag mitt första, och enda, kärleksbrev. Lyckan gjorde mig vimmelkantig & gryning på det där berget var den enda tiden & platsen som var rätt för att läsa sitt första kärleksbrev.

När jag får några sekunder över kan jag göra en banner till dig? Det måste bli nästa helg eller så, det är alldeles för mycket som jag måste göra, men säg lite vad du skulle kunna tänka dig så kan jag göra ett försök?)

2010-09-18 @ 21:09:58
URL: http://flortunn.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0