svar på frågor volym två

det mest spelade, enligt din spotify?

 

Spelar du något instrument?

Nej men jag skulle vilja. Hemskt gärna. Gitarr, piano och munspel vill jag kunna behärska.

 

Den bästa platsen på hela jorden (eller i hela universum)?

Jag har nog inte hittat någon sån plats ännu. Fast nångång kommer jag. Och då ska jag berätta det för er.

 

Tänker du ofta på saker som egentligen är för stora för att tänkas på?

Ja det gör jag. Ibland ligger jag i mitt tonårsrum och försöker föreställa mig hur stort universum är. Eller vad som händer efter döden. Det brukar oftast sluta i att jag ligger kallsvettig och lite haft paranoid. Så jag försöker att inte tänka på sånt så mycket. Fast det är ju så svårt att låta bli.

 

Vad tror du händer efter att man blivit kall och död?

Jag tror inte bara att man försvinner. Det går ju inte. Jag hoppas att man återuppföds. Fast jag tror också att man är kvar en stund. Själva själen liksom. Som sagt. Jag försöker att inte tänka på mycket på såntdär.

 

Vad är din favoritfilm?

Tristan och isolde, Försoning, 10 orsaker att hata dig, candy och allt sånt. TITANIC!

 

Och favortifärg?

brun. Och gul. Det är fint

 

Vad är det sista du tänker när du går & läggar dig & vad är din första tanke när du vaknar?

När jag lägger mig tänker jag på saker jag aldrig nånsin kommer att få. Typ människor med alldeles för vita leenden och ögon man drunkar i. Ni vet sånna. Som man egentligen inte borde tänka på.

När jag vaknar tänker jag mest fan i helvete jag orkar inte skolan idag. Sen tänker jag på vägen dit fylld med musik och frostiga löv. Då är det inte lika jobbigt längre

vad tänker du på just nu?

Att jag vill ha nästa år och liv.

 

hur ska pojkar klä sig, enligt dig?

Asso, jag är ju en sucker för det som är 'inne' nu. Ni vet, liten, uppvikt mössa med en slapp t-shirt och stuprörsjeans med gubbskor. Men eftersom jag har en emo bakgrund äääälskar jag skate stil. Ni vet lite baggybyxor o sånt. A sånt är härligt. Förut gillade jag kajalpojkar. Men nu är de big no.

 

berätta lite om din familj?

Jag har en morsa som är dansk, farsa som är hel svensk och två syskon. Jag är sladdbarn så båda är ganska mycket äldre än mig. Hur mycket vågar jag inte säga, glömmer alltid sånt. Men de är iaf 8 & 10år äldre. Vi är nog en ganska rolig familj. En ganska bra familj.

 

hur lång är du?

1.64, cirkus.

 

nämn tre av de finaste namnen i hela världen?

Nora, Saga och Charlie.

 

en låt som får dig till tårar?

your hand in mine – explosions in the sky

 

en låt som får dig att vilja dansa hela natten?

dansa, fastän - säkert

 

Om du fick säga vad du ville till vem som helst, vem skulle vet vara, och vad skulle du säga?

Jag skulle säga till Marilyn Manson att han är världens coolaste. Sen skulle jag förklara för honom hur han räddade mig. Sen skulle jag krama honom och viska i hans öra att han är gud. Bara för att retas lite.

 

har du weheartit?

Nej det har jag icke.


Spit it out
Postat av: victoria

sv: tack!

och nej jag skojar inte. det vad det mäktigaste. jag. upplevt.

tänk dig hela publiken sjunga med i kings&queens och att se jared stå nere på backen framför scenen med sin gitarr och sjunga 100 suns.

2010-11-09 @ 17:01:41
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Postat av: E

Så himla fint.

2010-11-09 @ 18:15:29
URL: http://chariots.blogg.se/
Postat av: Angelica

vilka fina frågor! :) och svar!

2010-11-10 @ 12:39:00
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: aletta

den låten "your hand in mine" är nog en av de finaste som finns.

2010-11-12 @ 10:11:51
URL: http://inthemirror.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0