beautiful blogger award

En cool katt har gett mig ett Beautiful Blogger Award! 

"Som mottagare av en award ställs det en del krav på en och denna gång är det följande":

- Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg. (done)
- Tacka och länka till den du fick priset av. (tack katten)
- Skriva 7 saker om dig själv. 
- Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner. 

Sju saker eller sju sanningar om mig:

1. Jag har blivit sjukt sällskapssjuk på sistonde. vilket är svinjobbigt. för jag har alltid älskat att vara själv förut.

2. Jag blir alltid för insatt i serier. exempel på det är gossip girl, grey's, dexter, greek, vampire diaries. you name it. Filmer också för den delen. Speciellt filmer med snygga killar...

3. Jag var ett tvättäkta twilight fan förut. Alltså en såndär extrem. Här snackar vi följa alla bloggar som finns på bloglovin, läsa ut böckerna på 2 dagar och sen läsa om dom igen, endast prata om twilight relaterade saker. Som sagt. Jag blir alltid liiiiite för insatt.

4. Om 48 dagar fyller jag 18 år. Jag är rädd och glad på samma gång. Nästa år kommer bli mitt guld år.

5. Hemma hos mig sätter vi upp julsakerna den sista november. Julgranen inräknad. Min mamma är mycket för sånt. Att börja tidigt alltså. Jag tycker mest att det är pinsamt. Fast samtidigt mysigt.

6. Jag är smygkär i allt som har med emo musik att göra. Jag får fortfarande rysningar av mina gamla dystra band och jag älskar de precis lika mycket som då. Det kommer nog alltid finnas lite mörkt i mig.

7. Jag hatar att prata i telefon. Och ändå gör jag det nästan varje kväll. Men jag hatar det verkligen. Så ett hett tips, ring mig inte. Sms:a istället.

Mina 7 vänner svara på detta är:
Ingen för jag orkar verkligen inte. Den som känner sig manad, varsågod. Jag utnämner er alla.

Spit it out
Postat av: Lisa

Du är typ bäst. (Kom & bekänn allting under trädet & så ska jag trolla bort allt det där jobbiga. Lovar att inte säga dumma saker utan bara lyssna.)

2010-11-14 @ 22:46:39
URL: http://flortunn.blogg.se/
Postat av: Korneliuskajsa

This is a very good site. Thank you.

2011-10-21 @ 14:56:54
URL: http://korneliuskajsa.blogetty.com

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0