det är ju här jag hör hemma. som jag sagt så många gånger förut

min mascara är alldeles för svår att få bort. den har upplevt x antal tårar och x antal pads med sminkbortagningsmedel. varför sitter det fortfarande fast?

KOM IHÅG: köp aldrig vattenfast mascara.

ikväll var fin. igår med. jag gillar att sitta i ett nedsläckt rum och prata våldtänktsmän och andra idioter. något jag älskar är att gå ut på stan med sk. fizzey som har svart utväxt och blont löshår. något jag älskar ännu mer är att du får mig att känna mig som jag igen. du är jag.

helt plöstligt blev det sommarlov. på måndag ska jag jobba och jag vill hellst bara dra kudden över huvudet och sova bort dessa tre veckor. eller kanske ta ett tåg upp till stockholm som det var planerat. men icke sa nicke.

Spit it out

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0