waking up

jag ville verkligen inte vakna imorse

Spit it out
Postat av: Lisa

(Åh, jag förstår precis vilken sorts pojke du menar. Satt brevid en sådan pojke en hel termin & jag studerade hans lockar varje dag. Han hade röda läppar, mörka lockar & rosiga kinder. När han följde med mig ut på rasten för att prata medan jag rökte brukade jag kalla honom för mitt ögongodis. Fast det får man såklart inte göra. Han hade flickvän & allt. Men han var hur söt som helst. Idag ska jag göra något som blivit tradition, en läsdag hos min syster med fina vänner. Du måste såklart följa med. Vi läser skräplitteratur & stannar upp mitt i böckerna & avslöjar alla detaljer & skrattar åt dialogen & karaktärerna. Förra årets tema var Twilight. Det är underbart med ungdomsböcker för då kan man skratta åt hur fånig man brukade vara & åt alla dumma saker man säger när man är kär. På bussen på väg dit måste jag viska en hemlighet i ditt öra. Du minns pojken som ibland gör mig knäsvag? Han har träffat en flicka. Hon tycks vara min motsats & erfarenheten säger mig att vår vänskap är slut nu. Så igår la jag boken jag lånat i ett paket & postade till honom tillsammans med en bok han velat läsa ett tag (köpte den till honom & skrev nåt snällt i den). Men jag är inte så ledsen, lyssnar lite på Kent & tycker att Musik Non Stop är hans låt. Och Beskyddaren såklart. Han är sådan. En sån som beskyddar. Ibland tror jag att drömmar är sanna ändå. Visst kommer dom från ens egna önskningar, men ens undermedvetna är inte så dumt ändå & brukar inte ljuga.)

2010-08-05 @ 10:14:05
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: amandalinnea

åh jag hade glömt dig litegrann, men något gnagde på mina celler och beståndsdelar då något viktigt fattades i mina dagliga rutiner. och vips så hittade jag dig igen, fina fina du!

2010-08-06 @ 00:14:06
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: Jasmin

puss. du är stark

2010-08-08 @ 12:55:00
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0