längtar tills säkerts skiva och vill köpa en höstjacka

jag lyssnar på samma låtar om och om igen.
annars skrattar jag tills magen gör ont och springer i ösregn så att jag blir alldeles andfådd. ler när jag cyklar till skolan. även fast jag nästan cyklar på minst 7 små borgisbarn för att de vägrar gå på gåbanan. och även fast det är motvind hela vägen.
jag är glad. som fan

är lite orolig för helgen. enligt en facebook app kommer detta ske: "Din vagina kommer att ramla av när du skyndar dig till bussen. :/" lite smått oroande måste jag säga.

JAG BEHÖVER BLOGGTIPS.

Spit it out
Postat av: bob

hahah! skulle också va orolig för helgen ;);)

2010-08-31 @ 18:12:22
Postat av: bella

åh. du behöver inte alls bloggtips. det är sånt där jag vill läsa!

2010-08-31 @ 19:10:39
URL: http://thirteenseven.blogg.se/

Spit it out:

Du är:


Hemligheter som bara jag får se:

Destination:


Trackback
RSS 2.0